Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoch, Stefan-
dc.contributor.authorReinhold, Frank-
dc.contributor.authorStrohmaier, Anselm-
dc.contributor.authorReiss, Kristina-
dc.date.accessioned2018-11-07T11:53:23Z-
dc.date.available2018-11-07T11:53:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2003/37411-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.17877/DE290R-19406-
dc.language.isoen-
dc.publisherGesellschaft für Didaktik der Mathematikde
dc.relation.ispartofVorträge auf der 52. Tagung für Didaktik der Mathematik - Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 05.03. bis 09.03.2018 in Paderborn-
dc.subject.ddc510-
dc.titleThe possibility to use benchmarking strategies speeds up adults' response times in fraction comparison tasksen
dc.typeText-
dc.type.publicationtypeconferenceObject-
dcterms.accessRightsopen access-
eldorado.secondarypublicationfalse-
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BzMU18_HOCH_Benchmarking.pdfDNB353.9 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is protected by original copyright rightsstatements.org