Authors: | Flößer, Katharina Doorman, Michiel Boesen, Jesper Bilek, Martin Quesada, Antonio Dagiene, Valentina Potari, Despina Farrugia, Josette Febri, Maria I. M. Mousoulides, Nicolas Ceretkova, Sona Maaß, Katja |
Title: | Intercultural learning in science and mathematics initial teacher education |
Language (ISO): | en |
URI: | http://hdl.handle.net/2003/39004 http://dx.doi.org/10.17877/DE290R-20923 |
Issue Date: | 2019 |
Provenance: | Gesellschaft für Didaktik der Mathematik |
Is part of: | Vorträge auf der 53. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 04. bis 08. März 2019 in Regensburg |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BzMU19_FLOEßER-1.pdf | DNB | 2.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is protected by original copyright rightsstatements.org