Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGasch, Bernd-
dc.contributor.authorKröber, Edith-
dc.date.accessioned2010-08-10T11:02:06Z-
dc.date.available2010-08-10T11:02:06Z-
dc.date.issued2010-08-10-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2003/27362-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.17877/DE290R-8034-
dc.language.isodede
dc.subjectHochschuldidaktikde
dc.subjectEvaluationde
dc.subjectPädagogische Wirkungende
dc.subjectLehrkonzeptionende
dc.subjectGRID-Methodikde
dc.subject.ddc150-
dc.titleWirksamkeit hochschuldidaktischer Weiterbildung am Beispiel der Veränderung von Lehrkonzeptionende
dc.title.alternativeeine Evaluationsstudiede
dc.typeTextde
dc.contributor.refereeWildt, Johannes-
dc.date.accepted2010-07-14-
dc.type.publicationtypedoctoralThesisde
dc.subject.rswkHochschuldidaktikde
dc.subject.rswkWeiterbildungde
dc.identifier.urnurn:nbn:de:hbz:290-2003/27362-6-
dcterms.accessRightsopen access-
Appears in Collections:Institut für Psychologie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100806 Abstract.pdf64 kBAdobe PDFView/Open
v5.pdfDNB6.58 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is protected by original copyright rightsstatements.org