Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHaja-Becker, Shajahan-
dc.date.accessioned2018-11-07T11:18:13Z-
dc.date.available2018-11-07T11:18:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2003/37388-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.17877/DE290R-19383-
dc.language.isoen-
dc.publisherGesellschaft für Didaktik der Mathematikde
dc.relation.ispartofVorträge auf der 52. Tagung für Didaktik der Mathematik - Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 05.03. bis 09.03.2018 in Paderborn-
dc.subject.ddc510-
dc.titleInvestigating student teachers` use of Cinderella 2.8 in primary classroom through Artefact-Centric-Activity Theory (ACAT) frameworken
dc.typeText-
dc.type.publicationtypeconferenceObject-
dcterms.accessRightsopen access-
eldorado.secondarypublicationfalse-
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BzMU18_HAJA-BECKER_ACATF.pdfDNB586.89 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



This item is protected by original copyright rightsstatements.org