Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Submit Date
Title
Author
Help
FAQ
Contact
Publication Suppport for Authors
Policy
License Agreement
Information about Open Access
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My Eldorado
Receive email
updates
Edit Profile
Eldorado - Repository of the TU Dortmund
Resources for and from Research, Teaching and Studying
Eldorado
Fakultäten
11 Fakultät Wirtschaftswissenschaften
Lehrstuhl Marketing : [27]
Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 27
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2023
We have got company – bystanders’ evaluations of organizational responses to user posts on social media
Holzmüller, Hartmut H.
;
Raufeisen, Xenia
;
Böhm, Eva
2023
(Schein-)Autonomie in der Wärmeversorgung
Holzmüller, Hartmut H.
;
Wesely, Karen Dagmar
;
Reicher, Christa
2023
Three essays on governance in exporter-distributor partnerships
Holzmüller, Hartmut H.
;
Ruoß, Fabienne
;
Mogos Descotes, Raluca
2022
Three perspectives on fertility treatment – a temporally extended and high-risk service and a conversational taboo
Holzmüller, Hartmut H.
;
Grothaus, Jana
;
Steinhoff, Lena
2022
Leadership 4.0
Rowold, Jens
;
Nogga, Julia
;
Holzmüller, Hartmut
2022
Klimafolgenanpassung in Unternehmen: Eine empirische Untersuchung von Motiven, Hemmnissen und Möglichkeiten zur Sensibilisierung von Führungskräften
Holzmüller, Hartmut
;
König, Simon Manuel
;
Refflinghaus, Robert
2021-06-14
“I made it work”: how using a self-assembled product increases task performance
Köcher, Sören
;
Wilcox, Keith
2021
Evaluation von sozialen Innovationsprojekten
Holzmüller, Hartmut H.
;
Dotterweich, Christoph
;
Howaldt, Jürgen
2019
Vertriebspartnerwahl im Auslandsgeschäft
Holzmüller, Hartmut H.
;
Rebsch, Svenja
;
Hoffjan, Andreas
2019
Three essays on In-store information search in a digital world: effects of different Information sources on customers’ path to purchase
Holzmüller, Hartmut H.
;
Keßenbrock, Andreas
;
Woisetschläger, David
2018
Vertriebsseitige Herausforderungen bei industriellen Betreibermodellen: eine integrierte Betrachtung der Anbieter- und Nachfragerperspektive
Schäfers, Tobias
;
Ruffer, Stefan
;
Eggert, Andreas
2018
Reaching for the stars: consumers’ interpretations of online rating distributions and their validity as an indicator of product quality
Holzmüller, Hartmut H.
;
Köcher, Sarah
;
Doorn, Jenny van
;
Wieseke, Jan
2018
Energetische Sanierung von Einfamilienhäusern: Drei Essays über Motive, Entscheidungsprozesse und Aktivierungsmöglichkeiten im Kontext von Privateigentum
Holzmüller, Hartmut H.
;
Hofe, Moritz vom
;
Reicher, Christa
2018
Three essays on spillover effects of product certifications on non-certified bystander products
Holzmüller, Hartmut H.
;
Wulf, Linda
;
Rowold, Jens
2017
Advances and perennial problems of cross-cultural business research practices: a review of reviews
Holzmüller, Hartmut H.
;
Jensen-Lampiri, Lars Matthias
;
Nijssen, E. J.
2017
Making money with paid content: empirical investigations on consumers’ reactions to free-to-fee switches and preview characteristics
Schäfers, Tobias
;
Cziehso, Gerrit P.
;
Flatten, Tessa
2016
Der Widerstand von Konsumenten gegenüber disruptiven Innovationen im FMCG-Markt
Holzmüller, Hartmut H.
;
Samulewicz, Christian
;
Flatten, Tessa
2016
Das Konzept Market Driving
Holzmüller, Hartmut H.
;
Terstiege, Meike
;
Blut, Markus
2014
Identifikation von Nutzungstreibern und -barrieren bei Remote-Services im Aftersales-Bereich der Automobilindustrie
Holzmüller, Hartmut H.
;
Jungbauer, Michael
;
Hirsch-Kreinsen, Hartmut
2014-09-29
Taking sides
Holzmüller, Hartmut H.
;
Hanning, Debra
;
Rowold, Jens
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 27
next >
Discover
Author
1
Kroll, Herfried A.
1
Krüger, Andreas
1
Köcher, Sarah
1
Köcher, Sören
1
König, Simon Manuel
1
Mogos Descotes, Raluca
1
Ngouem, Alain Claude
1
Nogga, Julia
1
Raufeisen, Xenia
1
Rebsch, Svenja
.
< previous
next >
Subject
2
Aktivierung
1
Absorptive capacity
1
Advances and problems
1
Affektives Commitment
1
Aftersales-Services
1
Arbeit 4.0
1
Arbeitszufriedenheit
1
Auslandsgeschäft
1
Australien
1
Autonomie
.
next >
Date issued
8
2020 - 2023
15
2010 - 2019
4
2008 - 2009