Lehrstuhl Marketing : [27]

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 27
Issue DateTitleAuthor(s)
2023We have got company – bystanders’ evaluations of organizational responses to user posts on social mediaHolzmüller, Hartmut H.; Raufeisen, Xenia; Böhm, Eva
2023(Schein-)Autonomie in der WärmeversorgungHolzmüller, Hartmut H.; Wesely, Karen Dagmar; Reicher, Christa
2023Three essays on governance in exporter-distributor partnershipsHolzmüller, Hartmut H.; Ruoß, Fabienne; Mogos Descotes, Raluca
2022Three perspectives on fertility treatment – a temporally extended and high-risk service and a conversational tabooHolzmüller, Hartmut H.; Grothaus, Jana; Steinhoff, Lena
2022Leadership 4.0Rowold, Jens; Nogga, Julia; Holzmüller, Hartmut
2022Klimafolgenanpassung in Unternehmen: Eine empirische Untersuchung von Motiven, Hemmnissen und Möglichkeiten zur Sensibilisierung von FührungskräftenHolzmüller, Hartmut; König, Simon Manuel; Refflinghaus, Robert
2021-06-14“I made it work”: how using a self-assembled product increases task performanceKöcher, Sören; Wilcox, Keith
2021Evaluation von sozialen InnovationsprojektenHolzmüller, Hartmut H.; Dotterweich, Christoph; Howaldt, Jürgen
2019Vertriebspartnerwahl im AuslandsgeschäftHolzmüller, Hartmut H.; Rebsch, Svenja; Hoffjan, Andreas
2019Three essays on In-store information search in a digital world: effects of different Information sources on customers’ path to purchaseHolzmüller, Hartmut H.; Keßenbrock, Andreas; Woisetschläger, David
2018Vertriebsseitige Herausforderungen bei industriellen Betreibermodellen: eine integrierte Betrachtung der Anbieter- und NachfragerperspektiveSchäfers, Tobias; Ruffer, Stefan; Eggert, Andreas
2018Reaching for the stars: consumers’ interpretations of online rating distributions and their validity as an indicator of product qualityHolzmüller, Hartmut H.; Köcher, Sarah; Doorn, Jenny van; Wieseke, Jan
2018Energetische Sanierung von Einfamilienhäusern: Drei Essays über Motive, Entscheidungsprozesse und Aktivierungsmöglichkeiten im Kontext von PrivateigentumHolzmüller, Hartmut H.; Hofe, Moritz vom; Reicher, Christa
2018Three essays on spillover effects of product certifications on non-certified bystander productsHolzmüller, Hartmut H.; Wulf, Linda; Rowold, Jens
2017Advances and perennial problems of cross-cultural business research practices: a review of reviewsHolzmüller, Hartmut H.; Jensen-Lampiri, Lars Matthias; Nijssen, E. J.
2017Making money with paid content: empirical investigations on consumers’ reactions to free-to-fee switches and preview characteristicsSchäfers, Tobias; Cziehso, Gerrit P.; Flatten, Tessa
2016Der Widerstand von Konsumenten gegenüber disruptiven Innovationen im FMCG-MarktHolzmüller, Hartmut H.; Samulewicz, Christian; Flatten, Tessa
2016Das Konzept Market DrivingHolzmüller, Hartmut H.; Terstiege, Meike; Blut, Markus
2014Identifikation von Nutzungstreibern und -barrieren bei Remote-Services im Aftersales-Bereich der AutomobilindustrieHolzmüller, Hartmut H.; Jungbauer, Michael; Hirsch-Kreinsen, Hartmut
2014-09-29Taking sidesHolzmüller, Hartmut H.; Hanning, Debra; Rowold, Jens
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 27