Authors: | Haja-Becker, Shajahan |
Title: | Investigating student teachers` use of Cinderella 2.8 in primary classroom through Artefact-Centric-Activity Theory (ACAT) framework |
Language (ISO): | en |
URI: | http://hdl.handle.net/2003/37388 http://dx.doi.org/10.17877/DE290R-19383 |
Issue Date: | 2018 |
Provenance: | Gesellschaft für Didaktik der Mathematik |
Is part of: | Vorträge auf der 52. Tagung für Didaktik der Mathematik - Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 05.03. bis 09.03.2018 in Paderborn |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BzMU18_HAJA-BECKER_ACATF.pdf | DNB | 586.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is protected by original copyright rightsstatements.org