Lehrstuhl Marketing : [11]

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Der Widerstand von Konsumenten gegenüber disruptiven Innovationen im FMCG-MarktHolzmüller, Hartmut H.; Samulewicz, Christian; Flatten, Tessa
2016Das Konzept Market DrivingHolzmüller, Hartmut H.; Terstiege, Meike; Blut, Markus
2014Identifikation von Nutzungstreibern und -barrieren bei Remote-Services im Aftersales-Bereich der AutomobilindustrieHolzmüller, Hartmut H.; Jungbauer, Michael; Hirsch-Kreinsen, Hartmut
29-Sep-2014Taking sidesHolzmüller, Hartmut H.; Hanning, Debra; Rowold, Jens
21-Nov-2012Wertschöpfungspartner KundeHolzmüller, Hartmut H.; Jockisch, Maike; Hoffjan, Andreas
19-May-2011Transkulturelle GründerförderungHolzmüller, Hartmut H.; Kroll, Herfried A.; Neuendorff, Hartmut
5-Oct-2010Explorative Rekonstruktion der Nutzung von Verpflegungsangeboten der BetriebsgastronomieHolzmüller, Hartmut H.; Krüger, Andreas; Neuendorff, Hartmut
11-Aug-2009The valorization of export information and its impact upon the international performance of SMEsWoisetschläger, David; Mogos Descotes, Raluca; Walliser, Björn
29-Jun-2009Kundenintegration im InnovationsprozessHolzmüller, Hartmut H.; Grass, Tomass; Refflinghaus, R.
26-Nov-2008Product standardization by multinational corporations in a regional multicultural marketHolzmüller, Hartmut H.; Ngouem, Alain Claude; Hirsch-Kreinsen, Hartmut
24-Jun-2008Prozessbezogene Kundenzufriedenheitsanalysen im internationalen Maschinen- und AnlagenbauHolzmüller, Hartmut H.; Sträter, Dirk; Woisetschläger, David
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 11 of 11